تقدیم به فرشته آسمونیمون
تقدیم به فرشته آسمونیمون

فینگیل ما
 
درباره وبلاگ

 

آخرين نوشته ها

 

نويسندگان

 

پيوند ها

 

آرشيو مطالب

 

پيوندهاي روزانه

 

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 43
بازدید هفته : 48
بازدید ماه : 48
بازدید کل : 5396
تعداد مطالب : 23
تعداد نظرات : 17
تعداد آنلاین : 1



 
سر سوزن من

مامانی الان اندازه سر سوزنی به بابا که اینو گفتم ازم پرسید سر سوزن یا سر سنجاق مردم از خنده آخه ببین بابا چقدر ریز بینه و سایز تو چقدر براش مهمه مگه تفاوت اندازه سر سوزن و سر سنجاق چقدر آخه . امروز تاسوعا است با بابا رفتیم خونه عمه زهرا آخه نذری دارن البته من با عمه رویا رفتم تو راه همش رویا داشت می گفت چی بخورم که تو خوشگل شی و چی نخورم منم همش به این فکر می کردم که سال دیگه تو بغلم هستی وقتی می رم اونجا صبح با بابا یکم بحث کردم ولی سعی کردم غصه نخورم که نی نی نازم اذیت نشه .



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






14 / 9 / 1390برچسب:, توسط آیدا